Aanvullingen op Hard rain

Eerder plaatste ik hier een stuk over Hard rain, later aangevuld met een e-mail van Arie. Waarin hij o.a. schreef dat over de aankondiging van Hard rain door Hans van der Togt in Zwarte Piet-pak en het uitzenden van Hurricane met Nederlandse ondertiteling.
Eerder vandaag plaatste ik hier een stuk van Peter over Hard rain waarin hij o.a. ook ingaat op de uitzending van Dont look back en Renaldo and Clara.
Dat ter inleiding. Arie is zo goed geweest om in zijn video-archief te duiken en mij drie foto's van de tv-uitzending van Hard rain en drie foto's van de uitzending van Hurricane te sturen. In zijn begeleidende e-mail schrijft hij:

Hoi Tom,

Ik heb de video opgezocht en stuur je apart wat foto’s, die ik vanavond gemaakt heb.
Hurricane is uitgezonden in de O-show, gepresenteerd door Theo Stokkink. KRO 1976.
Hier zal ik ook een paar foto’s van sturen.
Don’t Look Back is in 1981 of 82 uitgezonden op Duitsland 3
Renaldo and Clara ook op Duitsland.

Ik heb hier video’s van. Waarschijnlijk ook wel knipsels.

Arie.

De foto's van Hard rain:



De foto's van Hurricane in de O-Show:





Met dank aan Arie voor de foto's en de genomen moeite!

Geen opmerkingen: