Goedemorgen, het is dinsdag

Goedemorgen, het is dinsdag. Het regent, net als in het staartje van vorig jaar. Allereerst wens ik iedereen het allerbeste voor het aankomende jaar. Dat het maar een mooi en rijk Dylanjaar mag worden. Met het vooruitzicht van een tiende deel van The Bootleg Series - als de geruchten kloppen - hebben we zeker iets om naar uit te kijken.
Nee, ik weet niet meer dan jij en dus ook niet wat er op dit tiende deel van The Bootleg series terecht zal komen, maar is er ooit een deel in deze serie uitgekomen dat tegenviel? Volgens mij niet en dat is genoeg reden om er naar uit te kijken.
Daarnaast zijn er natuurlijk de eerste geruchten over aanstaande tournees, waaronder Europa in het najaar, maar dat lijken mij voorlopig niet meer dan geruchten.
2013 zal ons ook weer een prentenboek brengen met Dylans tekst If dogs run free als uitgangspunt.
Gek genoeg is 2013 voor mij muzikaal niet begonnen met Dylans muziek, maar met onderstaand nummer. Draai het één keer en het blijft in je kop hangen.


Geen opmerkingen: