de Bob Dylan aantekeningen

Mijn eerste boekje over Bob Dylan - de Bob Dylan aantekeningen - werd in april 2011 uitgegeven door Atelier9en40 in een oplage van 100 stuks. Die eerste druk was binnen enkele maanden na publicatie reeds uitverkocht (en er is nooit een tweede druk geweest.) Sindsdien hebben lezers van deze blog mij regelmatig gevraagd of ik niet toevallig nog een exemplaar van de Bob Dylan aantekeningen had, ik heb die lezers 'nee' moeten verkopen.
Tot mijn grote plezier kan ik nu melden dat in de afgelopen paar dagen een zeer beperkt aantal van die eerste 100 exemplaren van de Bob Dylan aantekeningen is opgedoken. De opgedoken exemplaren van de Bob Dylan aantekeningen worden - zolang de voorraad strekt - door de vrouw achter Atelier9en40 verkocht voor €12,50 (inclusief porto). Mocht je nog een exemplaar van de Bob Dylan aantekeningen willen bemachtigen, dan is dit een unieke en een met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid laatste kans om dit boekje te kopen.
Heb je interesse, stuur dan een e-mail naar aljaspaan@planet.nl, maar wees er snel bij, de voorraad is zéér beperkt.

Geen opmerkingen: