Dylan kort #1008

Het is aan het dooien, goddank. Als ik ergens wel een hartgrondige bloedhekel aan heb, dan is het wel een winter met sneeuw, ijzel en kou. Om het inzetten van de dooi te vieren, draai ik Bob Dylan.
Muziekfilms in de uitverkoop: Mocht je de film Festival van Murray Lerner - over het Newport Folk Festival - nog niet hebben, de dvd ligt bij Fame voor slechts €5,- [met dank aan Hilda voor de tip]
De box met 5 dvd's Muziek & film van NRC Lux is afgeprijsd naar €20,-. Een van de vijf films in deze box is I'm not there, zie hier.
Ernst-Jan Pfauth (kort) over de nieuwe film van de gebroeders Coen, zie hier.
Platenblad: Gisteren viel Platenblad no. 193 met daarin - onder de titel 'Beste albums, reissues en meer van 2012' - lijsten met onder andere de beste albums van 2012, samengesteld door lezers van het blad. Wie denkt Tempest in die lijsten tegen te komen, moet ik gelijk geven, maar alleen onder de kop 'meest overschatte album'. Wie denkt dat ik daarvan ondersteboven ben, moet ik teleurstellen. Ik ben in een veel te goede bui om me druk te maken over de wansmaak van de lezers van het platenblad. Waar die goede bui vandaan komt? Het dooit.

Geen opmerkingen: