Dylan kort #550 - aanvullingen van een uur later

Krakende Dylan op Neo Nothing.
boudisque geeft nu ook de Brandeis-cd web.
Voel jij je soms ook een melkkoe? bol.com bood the Bootleg series vol. 9 inclusief Brandeis-cd een tijdje geleden aan voor 17,99 euro. Die prijs is inmiddels gestegen tot 24,99 euro! Wie toch niet meer dan 17,99 euro wil betalen, kan ook bij bol.com terecht, maar... krijgt dan alleen The Bootleg series vol. 9 en pas ná 1 november, zie hier. Wat blijft er nog over van het verhaal dat o.a. bol.com de Brandeis-cd zou weggeven bij aanschaf van The Bootleg series vol. 9 of The Original mono recordings? Het antwoord: geen drol! Ondanks de mooie praatjes, betaal je gewoon voor de Brandeis-cd. [let wel: ik heb er geen moeite mee dat ik moet betalen voor de Brandeis-cd, maar laat dan de 'mooie praatjes' achterwege.]
O ja, vergeet ik bijna: de dvd Unplugged is opnieuw uitgebracht. Wat ik zo op het net zie, wijkt het hoesje iets af van de eerdere release.
The story behind the Highway 61 sleeve op 3D Mindmapping.

1 opmerking:

hans zei

Hallo Tom,
Ik snap de frustratie over bol.com, maar ik wil het tocht even voor ze opnemen. Vaak kun je 3 tot 6 weken voor een release heel goedkoop op een CD inschrijven. Dat is marketingbeleid bij bol.com. Daardoor ga je vaak struinen. Zo was laatst de nieuwste van Alex Roeka 17,99 in de voorverkoop, maar 3 weken voor de release ging de prijs naar 12,99. Op de dag van de release was het de winkelprijs: 22 euro.
De laatste Dylan bootleg 9 incl Brandeis heb ik voor 17,99 door een paar weken geleden te reserveren. Dus niks extra's betaald