Dylan kort #548

De foto links ontving ik via de e-mail van Yvon, waarvoor dank!
Moet ik toch maar weer terugkomen op het laatste nieuws dat ik hier gisteren plaatste? De webmaster van de geweldige website Searching for a gem heeft zijn exemplaar van The Original mono recordings inmiddels binnen en de eerste scans heeft hij reeds geplaatst op zijn website. Bij deze release staat nog steeds dat dit een 8 cd boxset is (en dus Blonde on blonde op een enkele cd te vinden is), maar starend naar de scan van de achterzijde van de box, lijkt het er toch op dat het gaat om een 9 cd boxset en dat Blonde on blonde wel degelijk over 2 cd's verspreid is.
Ook scans van de voor-, en achterzijde (inclusief Brandeis) van The Bootleg series vol. 9 staan reeds op de website, mijn advies, surf even langs Searching for a gem.
Alja Spaan luisterde vanmiddag naar Ernst Jansz. Ik had bezworen geen aandacht meer aan Dromen van Johanna te besteden - het is genoeg geweest - maar voor Alja maak ik graag een uitzondering.
Een recensie van The Bootleg series vol. 9 op de website van Metro.
Dylan getekend op living a rock and roll dream.

Geen opmerkingen: