Dylan kort #485

De gehele dag op stap en nu, iets voor half tien in de avond, een korte inhaalslag (de rest volgt morgen wel weer). Tijdens die dag op stap veel nieuwe ontdekkingen m.b.t. Dylan gedaan, daarover later meer. Zoals nieuw ontdekte, meer dan veertig jaar oude vertalingen van songteksten van Dylan in het Nederlands, veel informatie over S.N.A.C.K., tour 1974 en véél meer. Alles komt terug, later.
Gistermiddag stuurde ik een e-mail naar R. waarin ik o.a. verwoordde dat ik hoopte dat Isis issue 151 ergens komende week in mijn brievenbus te vinden zou zijn. Een half uur na het versturen van de e-mail lag Isis issue 151 in mijn brievenbus.
Rhythms del mundo, de cd met Dylan's A Hard rain's a-gonna fall inclusief wat Cubaanse klanken, bij De Strepen van Spits.
De beschimmelde columns van Frits Abrahams door Harry Prenger. Het enige dat mij nog rest is: een buiging voor Harry Prenger!
Twitter: hier. Mijn antwoord: Blonde on blonde in mono.
Vandaag 39 jaar geleden: The Concert for Bangla Desh.

Geen opmerkingen: