setlist 25 augustus 2010

01. Rainy day women #12 & 35
02. Señor (tales of Yankee power)
03. Just like Tom Thumb's blues
04. Simple twist of fate
05. Rollin' and tumblin'
06. Desolation row
07. High water (for Charley Patton)
08. Man in the long black coat
09. Most likely you go your way (and I'll go mine)
10. My wife's home town
11. Highway 61 revisited
12. Ain't talkin'
13. Thunder on the mountain
14. Ballad of a thin man
(encore)
15. Jolene
16. Like a rolling stone

Gisteren was ik hier wat aan het mopperen over de setlist van 24 augustus en de setlists van dit jaar in het het algemeen. En ik word gelijk op mijn vingers getikt.
Moet je eens even kijken naar bovenstaande setlist, alsof Dylan voor het speciale concert in the Warfield wat extra registers heeft opengetrokken: Señor, Simple twist of fate, Desolation row, High water, Man in the long black coat, My wife's home town en Ain't talkin'.
Bij het zien van deze fantastische setlist - het schurkt tegen een droomsetlist aan - denk ik aan die meiden, in de film Dont look back, die vanaf de straat voor hotel Dylans aandacht proberen te trekken. Als Dylan daadwerkelijk zijn hoofd buiten het raam steekt, kirt één van die meiden: Pinch me, pinch me, my dream's come true.

Geen opmerkingen: