Dylan kort #494 - aanvullingen

The New Fools, een Dylan-tribute-band staan dit weekend op het BerlinBobBash in, je raadt het al, Berlijn.
Er worden met de regelmaat van de klok zelden tot nooit geziene foto's geplaatst op het discussieforum van Expecting rain. Het loont zeker de moeite om daar af en toe naar toe te surfen.
De verzamelaars-zwakte overwonnen: ik stond net ik de kringloopwinkel en bladerend door een oude Snoecks, viel mijn oog eerst op Dylan en een paar regels verder Jacob Dylan (zoon van Bob). Na lang twijfelen heb ik de Snoecks laten liggen, de zolder staat vol met boeken waarin Dylans naam slechts één keer, vaak terloops, voorkomt.
Ik twijfel wel - zal ik nog terug gaan? - moet sterk zijn.
Het is goed zo. De boekenplanken op zolder staan al vol met boeken waarin Dylans naam slechts terloops voorkomt.

Geen opmerkingen: