aantekening #6808

Setlist 22 augustus: Thing Have Changed / It Ain't Me, Babe / Highway 61 Revisited / Simple Twist Of Fate / Duquesne Whistle / When I Paint My Masterpiece / Honest With Me / Tryin' To Get To Heaven / Make You Feel My Love / Pay In Blood / Tangled Up In Blue / Early Roman Kings / Desolation Row / Love Sick / Don't Think Twice, It's All Right / Thunder On The Mountain / Soon After Midnight / Gotta Serve Somebody // [encores] // Blowin' In The Wind / Ballad Of A Thin Man

~ * ~ * ~ * ~

De pagina BDinNL 2.0 is weer bijgewerkt, zie hier

~ * ~ * ~ * ~

Vreemde boeken waar Bob Dylan in voorbij komt: dochterlief vond gisteren bij de kringloop het boek Sunglasses. Het is een klein gebonden boekje vol foto's van mensen met zonnebrillen op hun neus. Ik houd wel van een ietwat vreemd boek, maar wat bezielt iemand om een boek te maken met niets meer dan foto's van mensen met zonnebrillen? Wat is de markt voor zo'n boekje? Ik weet 't werkelijk niet.
Natuurlijk heb ik het boekje wel gekocht, want... een van de geportretteerde zonnebrildragers in dit boek is Bob Dylan.

Geen opmerkingen: