aantekening #6794


~ * ~ * ~ * ~

Isis issue 198 is net verschenen. In deze aflevering van het Dylan-fanzine schrijft Derek Barker over More Blood, More Tracks, het veertiende deel van The Bootleg Series, dat het om een zes cd's tellende boxset gaat en "the makers have gone back to multitracks to remix and to make speed corrections where necessary." De verwachte releasedatum van More Blood, More Tracks is ergens in november, aldus Derek Barker.

~ * ~ * ~ * ~

Christophe Vekeman - Juist de nacht

Juist de nacht dat Bert
Weer urenlang te woelen lag
Worstelend met de vraag of hij
Nu ja dan nee de nieuwe Dylan was
Bleek in Syrië de oorlog
Onverminderd verder te gaan

Dat kon
Geen toeval zijn

~ * ~ * ~ * ~

Ik ben oud geworden. Zonder leesbril kan ik niet meer zien dat op de zijkant van het cd-doosje van Live 1962 - 1966 RARE PERFROMANCES FROM THE COPYRIGHT COLLECTIONS staat in plaats van RARE PERFORMANCES ....

~ * ~ * ~ * ~

setlist 8 augustus: Thing Have Changed / It Ain't Me, Babe / Highway 61 Revisited / Simple Twist Of Fate / Duquesne Whistle / When I Paint My Masterpiece / Honest With Me / Tryin' To Get To Heaven / Make You Feel My Love / Pay In Blood / Tangled Up In Blue / Early Roman Kings / Desolation Row / Love Sick / Don't Think Twice, It's All Right / Thunder On The Mountain / Soon After Midnight / Gotta Serve Somebody // [encores] // Blowin' In The Wind / Ballad Of A Thin Man

~ * ~ * ~ * ~

Met dank aan Jochen zingt het al de hele dag door mijn hoofd:

The man standin’ next to me, his head was exploding
Well, I was prayin’ the pieces wouldn’t fall on me

~ * ~ * ~ * ~


~ * ~ * ~ * ~

1 opmerking:

Frans zei

Troost je. De maker van dat CD-doosje heeft overduidelijk ook een leesbril nodig.🤓