goedemorgen

Wakker worden met een nummer in je kop. En dat nummer blijft dan de gehele dag door het hoofd spoken, vaak wat fragmenten, flarden van het nummer. Het zal niemand onbekend voorkomen.
Maar soms word ik wakker met een nummer in mijn kop waarvan ik maar niet kan doorgronden hoe het in mijn kop terecht is gekomen. Vanochtend is zo'n ochtend.
Ik ben opgestaan met 'I forgot more than you'll ever know about' zoals gezongen door Bob Dylan & Tom Petty tijdens tournee 1986 in mijn kop. Nou lijkt dat niet zo vreemd, ik bedoel Dylan in mijn kop, waar is de verrassing? Maar 'I forgot more than you'll ever know' heb ik al in geen tijden gedraaid. Hoe is het dan, uitgerekend deze ochtend, in mijn kop terecht gekomen?
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Probeer het niet eens te achterhalen. Weet je wat, ik schenk nog een kop koffie in & luister naar de muziek in mijn achterhoofd.

Geen opmerkingen: