Dylan kort #747

setlist 23 oktober: Leopard-skin pill-box hat* / It ain't me babe* / Blind Willie McTell* / Things have changed* / Spirit on the water / Love sick / The Levee's gonna break / A Hard rain's a-gonna fall / Highway 61 revisited / Tryin' to get to heaven / Thunder on the mountain / Ballad of a thin man / All along the watchtower / Like a rolling stone
* = met gastoptreden van Mark Knopfler

Hoe vaak heb ik het hier geroepen dat ik het niet voor mogelijk hield dat Dylan & Knopfler samen 'Blind Willie McTell' zouden spelen tijdens de huidige tournee. Gisteravond in Oberhausen was het dan tòch zover, Dylan & Knopfler, samen 'Blind Willie McTell'.
Mea culpa.
Arie zat op de eerste rij in Oberhausen en hij laat mij net via de e-mail weten hoe bijzonder dit concert - en vooral 'Blind Willie McTell' - is geweest. Het doet mij goed om dit te lezen, Arie verdient een bijzonder concert met een wel heel bijzonder moment.

Frits heeft zijn Dylan-boek - 'Gisteren is een herinnering' - geschreven. Het manuscript gaat nu naar de uitgever die er een boek van zal maken. Gefeliciteerd, Frits!

Zo langzamerhand begint het weer rustig op het internet te worden. Een speurtocht over het net heeft geen nieuwe recensies van het concert in Rotterdam opgeleverd.
Ik heb wel begrepen dat in het Parool van afgelopen vrijdag een recensie heeft gestaan. Een Parool-lezer heeft deze recensie voor mij uitgeknipt (waarvoor dank!), zodra ik deze recensie gezien heb, zal ik laten weten wat de recensent te melden heeft.








Listen to more The Rolling Thunder Revue at Wolfgang's Vault.

Geen opmerkingen: