Dylan kort #841

Presidential Medal of Freedom: hier. (Dit is het zoveelste bericht waarin Desire in het rijtje hits is gezet...)
Vandaag 47 jaar geleden: Ik citeer: 'Bob Dylan begint op 30 april 1965 in Sheffield aan een tournee door Engeland. Hij wordt begeleid door The Band. Tijdens deze tournee worden filmopnamen gemaakt voor de documentaire Don't Look Back.' (zie hier) En het gaat nog even verder. Ik vind dit een leuke website. Alleen jammer dat de maker Dylans tournees van 1965 & 1966 door elkaar haalt.
Foto: Op het forum van Expecting rain kwam ik een link naar deze foto tegen met de opdracht 'zoek de verschillen' :-)
Jack Byrne: In Dylan kort #839 schreef ik: '"In 1988 verhuisde Byrne naar New York, waar hij de actrice Ellen Barkin huwde. Ze hebben twee kinderen. Jack (22) is muzikant en vaak op tournee met Bob Dylan, wat hem trots maakt." Er is dus een Jack Byrne of Jack Barkin die vaak met Dylan tourt, maar in welke hoedanigheid?'
Truck Fish is voor mij op zoek gegaan & heeft mij drie links gestuurd: hier, hier & hier. Met dank aan Truck Fish!
Is Woody alive? Vanochtend vond ik in mijn mailbox een bericht met alleen de tekst 'Is Woody alive?' & een link naar een filmpje op You Tube. Normaal gesproken link ik niet naar non-Dylan muziek (-nieuws), maar voor dit filmpje maak ik een uitzondering. Zie hier.

Geen opmerkingen: