Dylan kort #829

Blood on the tracks, de film: Er zijn plannen om Blood on the tracks te verfilmen.Voorlopig blijft het nog bij plannen. Zie o.a. hier & hier. Een tijdje geleden waren er ook plannen om net nummer 'Brownsville girl' te verfilmen. Over die plannen heb ik al lang niks meer gehoord. 'Brownville girl' - de film zal wel in de ijskast zijn verdwenen.
De beste... albums van de jaren '90, aldus Daan, met 4 Time out of mind, zie hier.
Highway 61 revisited: Een kort stuk over (een van) Dylans beste album(s), hier.
'This dream of you': Berry loop rond met dit nummer in zijn hoofd, hier.
Fanzine Isis: Issue 161 viel vanmiddag door de brievenbus. Hierin veel aandacht voor bootlegs op vinyl.

1 opmerking:

Peter zei

Hallo, leuk dat je af en toe een link plaatst naar mijn Bob Dylan-stukjes op mijn blog (http://muzikaleschatkist.blogspot.com/). ik ben niet zo een kenner als jij, verre van. Ik ben meer een liefhebber dan een kenner (een beetje zoals bij wijn) en probeer op mijn blog vooral leken te overtuigen eens wat breder te luisteren dan wat ze gewoon zijn. Uiteraard zal er dan ook geregeld naast zitten wat feiten betreft. Indien je iets zou ontdekken dat niet klopt, mag je mij dat steeds laten weten. Ik zou het ten zeerste appreciëren.

Alvast bedankt en doe zo verder met je blog. Er zijn meer gepassioneerde muziekliefhebbers nodig zoals jij.