oproep

Charles Beterams en ik hebben jullie hulp nodig. Charles werkt aan een boek over bootlegs van Nederlandse bodem en ik werk aan een boek over Bob Dylan in Nederland. De boeken hebben raakvlakken en dus zitten we soms met dezelfde vragen.
We zijn op zoek naar informatie over de bootleg Little White Wonder. Het gaat om de versie met de hoes met de grote, zwarte letters. Dus niet de versies van Little White Wonder met de Pontiac-hoes of de vogels- of oog-hoes. Het gaat uitsluitend om de plaat met de rechts afgebeelde hoes. Ik kan me niet voorstellen dat er veel Dylanliefhebbers zijn die die plaat niet in hun bezit hebben of in ieder geval in hun bezit hebben gehad.
Mocht je de plaat hebben of hebben gehad, zou je dan via e-mail onderstaande vragen willen beantwoorden? Ook als je op slechts een deel van de vragen antwoord kan geven is je e-mail meer dan welkom.

1. Hieronder staan twee varianten van het label van de plaat. Welk labels heeft jouw plaat, Empire- of Peace-labels?
2. Wanneer heb je de plaat gekocht?
3. Waar heb je de plaat gekocht?

Antwoorden kunnen naar: twillems87[at]gmail.com
Ik zorg dat de antwoorden ook bij Charles terecht komen. Bij voorbaat dank!



Geen opmerkingen: