Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is #84

Dag Tom,

De rubriek "Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is", vind ik erg leuk! Dit omdat, zoals zo veel Dylan liefhebbers doen (denk ik), je meestal een fotootje maakt als je iets met Dylan er op ziet of zo. Hier mijn eerste bijdrage aan de rubriek!

Deze enorme grote billboard kwamen wij onderweg tegen in Mallorca in 2008. Ik heb 2 foto's meegezonden, omdat je op de ene mij ziet. Niet dat het om mij gaat, maar om de grootte van de billboard aan te geven. Het was werkelijk een enorm groot ding. Destijds vroeg ik mij af of Dylan zou weten dat zijn (getekende) gezicht voor Ballantines Whisky was gebruikt.

Nu jaren later Bob zijn eigen Heaven's Door whiskey heeft, is Ballantines een concurrent van hem geworden.

Even ter info: Schotse whisky is zonder een "e" tussen de "k" en "y". De Ierse en blijkbaar ook de Amerikaanse is met een tussen "e".


Met groet,

Henk



Geen opmerkingen: