Dylan kort #477

Encyclopedie der idolen van Mark Iske is hier te zien / lezen, met o.a. het gedicht Dylan.
Jan Cremer en Bob Dylan, weten jullie nog? Een filmpje teruggevonden, zie hier.
Geneuzel over een Neuzelaar (5 en slot) op Zeg nou zelf.
Als ik me niet vergis, heb ik het hier wel eens eerder gehad over de fotografen die aanwezig waren bij de studiosessies van Dylan in 1965. Op het net kwam ik de foto links tegen. Op de foto zijn Dylan en producer Tom Wilson te zien. Opvallend is dat rechtsonder het fototoestel van een tweede fotograaf te zien is. Genoeg 'voedsel' om weer eens verder speculeren over de aanwezige fotografen tijdens deze sessies.
Ik moet tientallen foto's gezien hebben van Dylan in de studio in 1965, maar ik kan me niet herinneren deze ooit eerder gezien te hebben. Maar dan, het geheugen...

Geen opmerkingen: