Dylan kort #470

Allereerst dank aan Joan Wisger voor het sturen van een link naar deze blog naar expecting rain.
Bobby Dillon - over Dylan's optreden op 5 juli 1963 in Greenwood, Medgar Evers en meer - door Philip Huff.
Een aardige foto van Dylan op liv-je-life.
Eerder meldde ik hier dat de cd Folksinger's choice zou uitkomen. Vandaag viel de cd door de brievenbus. De cd is uitgebracht door Leftfield Media. De uitgave ziet er goed uit, en - nog belangrijker - klinkt goed.
Inmiddels verschijnen de eerste berichten op het net over de vraag of deze uitgave al dan niet legaal is. Nu ik de cd goed heb kunnen bekijken, moet ik eerlijk bekennen dat ik ook wel wat twijfels heb over de 'wettelijke status' van deze cd. Ik vermoed dat deze cd, die toch via verschillende winkels verkocht wordt, op de markt is gekomen door enkele mazen in de wet.

Geen opmerkingen: