Singles (de dag na...)

Gisteren schreef ik hier dat ik op de kleedjesmarkt op Koningsdag niks gevonden had. Vandaag is het de dag na... en zijn 'mevrouw Tom', de kinderen en ik naar een rommelmarkt gereden. Op die rommelmarkt had ik meer geluk. Niks groots, maar gewoon leuk, zeker voor de prijzen (allen - op eentje na - tussen €1,- en €2,- per stuk). En ja, er zitten covers bij. Voor €1,- wil ik die covers wel één keer draaien.

Traveling Wilburys - 'Handle with care' (Amerikaanse persing)
Manfred Mann - 'Mighty Quinn' (ik mocht van 'mevrouw Tom' niet dansen door de kamer...)
Hank Williams - 'I'm so lonesome I could cry' (zie de film Dont look back)
Bob Dylan - 'Lay lady lay' (Engelse persing)
'Magazine 60' (een medley van hits uit de jaren zestig, in het Engels gezongen door Duitsers, met onder andere een fragment van 'Mr. Tambourine man'...)
Gilbert Becaud - 'Let it be me' (zie de B-kant van Dylans single 'Heart of mine')
AUAA - 'Sun City' (Duitse persing)
The Turtles - 'It ain't me babe' (Een waar dieptepunt in cover-land...)

Kijk, zo'n lijstje maakt mij nou vrolijk.

Geen opmerkingen: