Dylan kort #1099

The 30th anniversary concert celebration: In de VARA Gids van deze week schrijft Mart Smeets over de recente heruitgave van dit concert op cd en dvd. Zie hier. [met dank aan Simon en Martijn]
Tell tale signs: Evert tipte me over de derde cd van Tell tale signs. Deze cd is via iTunes te koop. Interessant voor iedereen die in 2008 niet de luxe editie heeft aangeschaft. [met dank aan Evert]
Cover: In 'Dylan kort #1098' schreef ik over 'Girl from the North country' door 'Sir' Oliver Mally. Ik heb van Gertjan begrepen dat dit nummer via Spotify te beluisteren is. [met dank aan Gertjan]
Setlists: 5 april, 7 april, 8 april, 9 april.
Binnenkort (waarschijnlijk morgen) mijn recensie van de heruitgave van Time out of mind door Music on Vinyl en (hopelijk later deze week) mijn recensie van het boek Bob Dylan American troubadour door Donald Brown.

Bovenstaande in haast, later meer...

Geen opmerkingen: