Dylan kort #316

Een nieuwe cartoon van Dylan op toonpool.
Het is rustig op het net met nieuwe berichten rond Dylan, vandaag alleen bovenstaande cartoon gevonden. Steeds meer lijstjes met de beste albums uit de periode 2000 - 2009 kom ik tegen en bijna altijd staat "Love and theft" hoog in de lijst, soms komt Modern times ook nog voor in de lijst. Together through life maar zelden en Christmas in the heart eigenlijk niet.
Persoonlijk gaat mijn voorkeur ook het meest uit naar "Love and theft" als ik uit deze vier albums zou moeten kiezen, met een voorkeur voor de lp- t.o.v. de cd-versie van dit album.
De delen 5, 6, 7 en 8 van The Bootleg series - allen ook uitgekomen in de periode 2000 - 2009 - komen eigenlijk niet in de lijsten voor, wat toch wel een gemis is.
Dat zo op een rijtje, maar liefst vier delen van The Bootleg series sinds het begin van 2000, doet mij toch wel beseffen hoezeer platenmaatschappij Sony ons in de afgelopen tien jaar 'verwend' heeft met een aantal mooie releases. Maar zoals elk verwend kind heb ook ik de behoefte aan meer, véél meer releases in The Bootleg series.
Dus Sony, waar blijven de delen 9, 10, enz.?
En mochten jullie behoefte hebben aan advies m.b.t. de muziek die op toekomstige delen van The Bootleg series uitgebracht zou kunnen worden, mijn e-mailadres staat in de rechter kolom :-))

1 opmerking:

Karl zei

Tell Tale Signs is zonder meer een van de beste releases van het afgelopen decennium - en een van Dylans beste releases in het algemeen. Hij staat dan ook niet vor niets hoog in mijn eigen toplijstje van de jaren '00. Love and Theft is inderdaad zijn beste studioplaat van de laatste tien jaar.