The Ultimate...

In "aantekening #7293" schreef ik:

De elpee Bob Dylan His Ultimate Collection is bij Aldi te koop van €12,99. In dezelfde serie is onder andere ook de elpee Ultimate Seventies Hits verschenen. Op dit album staat Dylans "Wigwam".
[met dank aan Hans]
De elpees in deze serie - met uitzondering van de Dylan-elpee - heb ik nog niet gezien, wel veel cd's in deze serie. Daarbij zitten in ieder geval twee titels waar Dylan op te vinden is. Mijn geheugen laat me in de steek, ik kan niet meer terughalen welke albums dat zijn, maar op eentje staat "Knockin' On Heaven's Door".

De titels (op cd) in deze serie met een Dylanbijdrage die ik tot nu toe gevonden heb:

Op Top 40 60's Hits staat "Like A Rolling Stone"
Op Top 40 Sixties staat "Blowin' In The Wind"
Op Top 40 Seventies staat "Knockin' On Heaven's Door" (en niet "Wigwam" zoals op de elpee!)
Op Top 40 Last Farewell staat ook "Knockin' On Heaven's Door"
Op Top 40 Movie Hits staat nogmaals "Knockin' On Heaven's Door"
Op Top 40 Evergreens staat "Lay Lady Lay"
Op Top 40 Car Hits staat wederom "Like A Rolling Stone"

Geen opmerkingen: