aantekening #7298

All the merry little elves
Can go hang themselves

Bob Dylan - "Huck's Tune"

~ * ~ * ~ * ~

"Hallo?"
"Hé, met mij."
"Zeg het is."
"Ik moet het toch even vragen, heb je nou Christmas In The Heart nog gedraaid?"
"Nee, ik kon het dit jaar niet opbrengen."
"Jammer. Ik wel. Vanochtend. Het beviel me erg goed, moet ik zeggen. Wat draai jij dan op deze eerste kerstdag?"
"Ik ben vanochtend begonnen met 'Love And Theft'. Een uitstekende plaat voor deze dag, als je tussen de regels kunt luisteren."
"Wat bedoel je?"
"Wist ik het maar..."

~ * ~ * ~ * ~


~ * ~ * ~ * ~

Well, the emptiness is endless, cold as the clay
You can always come back, but you can’t come back all the way

Bob Dylan - Mississippi

~ * ~ * ~ * ~

"Gaat het wel goed met je?"
"Nu ik mijn beperkingen ken, beter dan ooit."
"Hoe bedoel je?"
"Eet, drink en luister naar Dylan. Meer heeft een dag niet nodig."
"Juist."

~ * ~ * ~ * ~

Geen opmerkingen: