Days Of Yore

In "aantekening #7279" schreef ik over het gerucht dat Bob Dylan begin 2020, voor hij door Europa zal toeren, een album zal uitbrengen vol nieuwe Dylan-composities. Dat album zou de titel Days Of Yore dragen.
Days Of Yore werd voor het eerst op 27 november genoemd in een reactie bij een bericht op deze blog. In de anderhalve week sinds het eerste bericht over Days Of Yore heeft het gerucht zich in een steeds rapper tempo over internet verspreid.

Ik kan nu melden dat ik uit zeer betrouwbare bron weet dat er begin 2020 geen album vol nieuwe Dylan-composities onder de titel Days Of Yore zal verschijnen.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Verklaar je nader Tom. "Uit zeer betrouwbare bron", dat klinkt wel heel sfinxachtig. Zo van: "Ik weet lekker meer dan jullie." Dat geloof ik dus niet. Beetje wrokkig misschien dat een ander de scoop heeft? Alles wijst er namelijk op dat het wel klopt. Die titel, dat moet ik trouwens ook nog maar zien.
Hartelijke groet,
Roelof Conteholen

tom w zei

Beste Roelof,

Ik snap je vraag, maar als ik van mijn bron zijn / haar naam prijs had mogen geven, dan had ik dat ook gedaan. Ik respecteer het verzoek van mijn bron om anoniem te blijven.
In het verleden heeft deze bron mij vaker van informatie voorzien, die informatie bleek achteraf altijd te kloppen.

groet,
Tom

Frans zei

We hebben dus de ene anonieme bron die de andere tegenspreekt. Maar goed. Was dat bericht op deze blog nou de start van die hele geruchtenstroom?

tom w zei

Ja, Frans, het is met een reactie op deze blog begonnen.

Frans zei

Één bron is geen bron, zeggen ze wel eens. Dus ik hou het erop dat dat van die nieuwe plaat nepnieuws is. Een Europese zomertour kan natuurlijk wel, lijkt me wel weer eens leuk. Maar het bewijst in ieder geval dat je blog goed gelezen wordt en dat is ook wat waard!

Anoniem zei

En kun jij dan ook een reden geven waarom er géén nieuw album aan zou komen?
Of wil je het gewoon beter weten?
Een "anonieme bron", pff, kom op zeg. En niet zomaar een betrouwbare bron, nee nee: een zéér betrouwbare. Zo zeg!

tom w zei

Nee, ik kan niet zeggen waarom.
Nee, ik wil het niet beter weten.
Ja, een anonieme bron.
Vraagje: waarom staat je naam niet onder je reactie?
Anoniem reageren...
Kun je zeggen waarom?
Of wil je het gewoon beter weten?
Je wilt het vast gewoon beter weten! Dat zal 't zijn!

Anoniem zei

greetings from expecting rain! just want to say thank you from all of us in the bob community!!
your work is very impressive! bravo!

over at ER, we have the three possibilities guessed,
no album,
album different name,
name of days of yore bootleg as you mention, (or covers album?)

LOL, the mystery is torment!!

but thanks much! take care!

and keep us posted and all teases welcome!! LOL!!

- quanta, I mean bob school, I mean Jeanne