Dylan vinden waar hij niet tot nauwelijks is #136

Bij het zappen kwam ik vanavond voorbij aan BBC2 waar een vaag spelletjesprogramma bezig was getiteld Richard Osman's House of Games. Ik heb het even nagezocht in de gids, maar het wordt momenteel op werkdagen tussen 19:00 en 19:30 uitgezonden. Ik kende het niet, maar ik hoorde een bekende stem, dus even een stukje teruggespoeld. Men kreeg een jaartal te zien met daaronder een grid dat met steeds meer letters gevuld werd en moest raden om welk liedje het ging. Na het onthullen van het goede antwoord werd er om dit te illustreren een heel kort stukje gespeeld waarin de lettercombinatie te horen was. Het ging hier om Knock, knock, knockin' on heaven's door - uit 1973 dus. Ja, wat zal ik ervan zeggen. Hij duikt echt overal op. De kandidaten waren overigens bekende Britten (niet bij mij!) en de winnaar ging aan de haal met een viertal bierviltjes met het programma logo. Just for fun dus kennelijk.


Groeten,

Hans

[met dank aan Hans]


Geen opmerkingen: