Dylan kort #1243

BDinNL2.0: De pagina over Bob Dylan in Nederland is bijgewerkt: ik heb weer hulp van lezers nodig, zie hier.
Cover: Falco zingt "It's All Over Now, Baby Blue". Luister hier.
"It Ain't Me Babe": In "Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is #73" plaatste ik een foto van de comic It Ain't Me Babe. Hans stuurde mij nog vier afbeeldingen van andere afleveringen van It Ain't Me Babe. Zie onderaan dit bericht. [met dank aan Hans]
Gitaar: De gitaar die Bob Dylan tijdens de sessies voor Blonde On Blonde bespeelde is bij een veiling verkocht voor 187.000 dollar, zie hier, hier en hier.
De jaren zeventig (van ABBA tot zitkuil) van Wilbert Schreurs: "Bovendien was het denken over popmuziek in de jaren zeventig behoorlijk zwart-wit. Je had 'goede' en 'foute' muziek. Tot de eerste categorie hoorden Pink Floyd, Bob Dylan en John Lennon. Fout, dat waren 'bandjes' als Mud, The Sweet en Middle of the Road." [met dank aan Alja] De jaren zeventig waren zo gek nog niet....


Geen opmerkingen: