vandaag

Vandaag gelezen in Tupelo (2001) van Thomas van Aalten: "Als we ervan uit moeten gaan dat Elvis leeft en Bob Dylan dood is, dan is het einde zoek."
Het is zondag, het is tijd om wat is blijven liggen op de blog te zetten. Dit is het achtste bericht vandaag. In bericht zeven zit een foto van Bob Dylan die een werk van Andy Warhol vasthoudt. Op dat werk staat Elvis. Het citaat van Thomas van Aalten haakt in mijn kop vast aan die foto van Bob Dylan met dat werk van Warhol.
Na Dylans bezoek aan Warhol nam hij een werk mee, maar niet het werk dat hij op de foto vast heeft. Hij nam een dubbele Elvis mee.

Wat anders. Een week of twee geleden kocht ik de cd Together Through Life. Die cd heb ik natuurlijk al in de kast staan. Ik heb die cd ook niet gekocht om te draaien. Die cd blijft in het plastic zitten. Die cd is het product van een foutje in de fabriek. Dat wil ik dan weer hebben. Ik ben een hamster.


O ja, BDinNL 2.0 is bijgewerkt. Zie hier.

Geen opmerkingen: