Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is #65

In de 3DOC documentaire Addicted to my Phone - uitzending 20 november 2018 - is te zien hoe het met een app mogelijk is om (bijna) alle gegevens van een telefoon naar een computer te sturen. Enkele foto's op de telefoon in de documentaire zijn gemaakt bij een concert van Bob Dylan.
De uitzending kan hier bekeken worden. De Dylan-foto's zijn te zien rond 13:23.


[met dank aan Hans]

Bovenstaande roept bij mij de volgende vraag op: hoeveel Dylan heb jij op je telefoon staan?
Ik zal eerst zelf bekennen: het ontgrendelscherm van mijn telefoon bevat een outtake van de foto-sessie voor de hoes van Bringing It All Back Home. Mijn 'gewone' achtergrond is een foto van 5 december 1965: Bob Dylan met Allen Ginsberg, Michael McClure en Robbie Robertson. Mijn ringtone: "Summer Days" van "Love & Theft". Dat is het.

Geen opmerkingen: