Setlists Hamburg

Setlist 19 oktober: Things have changed / She belongs to me / Beyond here lies nothin' / What good am I? / Pay in blood / Waiting for you / Duquense whistle / Tangled up in blue / Love sick / [intermission] / High water (for Charley Patton) / Simple twist of fate / Early Roman kings / Forgetful heart / Spirit on the water / Scarlet town / Soon after midnight / Long and wasted years / [encores] / All along the watchtower / Blowin' in the wind
Setlist 20 oktober: Things have changed / She belongs to me / Beyond here lies nothin' / What good am I? / Pay in blood / Waiting for you / Duquense whistle / Tangled up in blue / Love sick / [intermission] / High water (for Charley Patton) / Simple twist of fate / Early Roman kings / Forgetful heart / Spirit on the water / Scarlet town / Soon after midnight / Long and wasted years / [encores] / All along the watchtower / Blowin' in the wind

Nee, je bent niet gek. Het klopt: de setlists van beide concerten in Hamburg zijn identiek. Na Hamburg volgen een concert in Düsseldorf, drie concerten in Berlijn en een concert in Genève. Daarna volgen de twee concerten in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De berichten die ik tot nog toe gehoord heb over de huidige tournee zijn vrij positief.
Mocht je een of meerdere concerten van de huidige tournee hebben bezocht of gaan bezoeken: recensies van concerten zijn altijd meer dan welkom. Ik zal de ontvangen recensies - kort of lang, positief of negatief - hier plaatsen. Ook andere bijdragen aan deze blog zijn altijd welkom. (Recensies en bijdragen aan deze blog ontvang ik het liefst als Word-document per e-mail)

Geen opmerkingen: