BDinNL 2.0

Voor mijn boek Bob Dylan in Nederland wil ik graag meer informatie over twee in Nederland verschenen "booklegs" en andere in Nederland verkochte roofdrukken van Tarantula.

In 1970 bracht de White Press in Amsterdam een roofdruk van Bob Dylans boek Tarantula op de markt. In 1971 volgde een tweede druk van dit boek. Ik ben op zoek naar mensen die betrokken waren bij het maken en drukken van deze editie van Tarantula, mensen die mij meer kunnen vertellen over de verkoop van dit boek en / of andere wetenswaardigheden over deze editie van Tarantula weten te melden.


In november 1971 - of vlak daarna - verscheen het songbook Words To His Songs. In december 1972 volgde een tweede editie van dit boek. Words To His Songs behoort, mede dankzij de schitterende tekeningen van holy cat (= Peter Pontiac), tot de mooiste boeken met songteksten van Bob Dylan. Ik ben op zoek naar mensen die betrokken waren bij het maken en drukken van Words To His Songs, mensen die mij meer kunnen vertellen over de verkoop van dit boek en / of andere wetenswaardigheden over Words To His Songs weten te melden.




De in Zwitserland gedrukte Hot Cha!-editie (1971) wordt begin jaren zeventig door de Real Free Press in Amsterdam verkocht. Wie kan mij meer vertellen over de verkoop van deze - of andere - roofdruk-editie van Tarantula in Nederland?


contact opnemen kan via e-mail: twillems87[at]gmail.com

Geen opmerkingen: