In gedachten klinkt het best aardig

In een kringloopwinkel zo groot dat ze er ook olifanten hadden kunnen verkopen, blader ik in anderhalf uur door de duizenden singles. Bij de kassa betaal ik iets meer dan een tientje voor een vuistdikke stapel singles.
Terwijl de dame achter de kassa alle prijzen bij elkaar optelt, pluk ik nog een elpee van Woody Guthrie uit de bak.
De singles: heb jij ooit van Bobby Sherman gehoord? Ik voor vandaag niet. Op de b-kant van zijn single 'Little woman' staat zijn versie van Dylans 'One too many mornings'.
Een andere single: 'Just like a woman' van Joe Bourne. Ook nieuw voor mij.
Ik weet 't, ik ben niet van de covers, maar als ik het nog niet ken, wil ik het toch een keer horen.
In gedachten klinken deze twee covers best aardig. Ik wacht nog even met draaien, de gedachte is best aangenaam.

Geen opmerkingen: