Dylan kort #802

Een kort stuk over The Freewheelin' Bob Dylan op Culture in motion.
Chimes of freedom winnen? Zie hier.
Een aantal dagen geleden meldde ik dat ik een aantal boeken via marktplaats had gekocht. Voor de liefhebber: de verkoper heeft nu een aantal afleveringen van fanzines The Telegraph en On the tracks op marktplaats gezet. Zie hier.
De afbeelding bij dit bericht heeft niks met de inhoud van dit bericht te maken, ik wilde het gewoon hier plaatsen :-)
Staren naar deze afbeelding verplaatst mijn gedachten naar de videobeelden - in The Other side of the mirror - & de geluidsopnamen op verschillende Vanguard-releases.
Dylan ging als een bijna onbekende naar het festival toe & vertrok als een grote naam (of is dat nou weer overdreven?)
Hoe dan ook, staar nog even naar de afbeelding, duik de beelden & geluiden nog eens op, deze zomer zijn ze 49 jaar oud.
Favoriete moment (persoonlijk natuurlijk) van Newport 1963: 'North country blues'.

1 opmerking:

Ton de Kruyff zei

Nog bedankt trouwens voor het wijzen op die verkoper. Zo kan ik toch weer mooi twee Heylin hardbacks aan de boekenkast toevoegen.