Dylan kort #701

Met dank aan Hans voor de zeer vriendelijke reactie bij het stuk over de presentatie van de Bob Dylan aantekeningen. [Ik heb echter wel een oude kop, Hans, mensen schatten mij vaak tien jaar (of meer) ouder dan de 38 jaar die ik ben.]
De gisteren geplaatste setlist is de laatste van de tournee door Azië / Australië.
Muziek Bob Dylan toch meer betekenis dan ooit werd gedacht, op My Diary, over Jean-Pierre Wils.
Dylan 70 op radio 1.
Cold irons bound op Pauls weblog.
Classics 100, met op 2 Dylans Like a rolling stone.
Thea Gilmore heeft Dylans album John Wesley Harding in het geheel opgenomen.
Van Frits ontving ik onderstaand gedicht van Boudewijn Büch, met dank!

One more night (Bob Dylan)
voor Rida


MEISJE weggezongen
uit mijn taal
figuur geluk
het vers is radikaal

nacht herinnering
toen lied
aan dood ontstegen
samenging

in jouw lichaam
werd geen regel onbekend
maar ochtend is
de jongen droefgeestig
aangewend

Geen opmerkingen: