Dylan kort #712

Vergeet vooral het stuk Yeah! hieronder niet te lezen, ik zit nog steeds met een enorme grijns op mijn gezicht achter mijn computer.
De spirituele zoektocht van Bob Dylan op Inspirerend leven.
Collega's kiezen beste compositie van Bob Dylan, zie hier. [Het enige dat ik van het stuk geleerd heb, is dat die collega's een beperkte blik hebben... Of anders gezegd: een lijst met usual suspects]
Als ergens een bericht opduikt, duikt het ook elders op: Jack White en Bob Dylan, enz. zie hier.
Rolling stone likes Like a rolling stone op KINK, denk Dylan 70.
No direction home is te zien op BBC 4 [in het genre "educatief"]
Alja Spaan: het meer is 's nachts nog zwarter, hier en hier.
Bob Dylan ontkent Chinese censuur op Journalist Frits.
En ik zeg het nog één keer: Lees het stuk Yeah! hieronder!


en de grijns is nog niet van mijn gezicht :-)

2 opmerkingen:

CultureEye zei

Op de site Rolling Stone.com staat er nog veel over Dylan

Peerke zei

En hier dan: http://www.laweekly.com/2011-05-12/music/bob-dylan-turns-70/