Dylan kort #708

Met dank aan Rob voor de recente reactie.
In Dylan kort #707 - aanvullingen plaatste ik een link naar een stuk over de Franse E.P. Blowin' in the wind. Dat stuk op Mijn kleine Louvre is inmiddels deels aangepast, vandaar dat ik nogmaals een link naar dit stuk opneem.
Ook op Mijn kleine Louvre, een nieuw stuk over een andere Franse E.P.: All I really want to do.
Every grain of sand op God is in de stilte.
Ergens vandaag moet ik natuurlijk aflevering 2 van seizoen 1 van Theme time radio hour luisteren. Deze uitzending werd voor het eerst op 10 mei 2006 uitgezonden, het onderwerp: Mother.

Mama Don’t Allow It — Julia Lee
Daddy Loves Mommy-O — Tommy Duncan
Mama Didn’t Lie — Jan Bradley
I’ll Go to the Church Again With Mama — Buck Owens
Mama Told Me Not to Come — Randy Newman
Mama Get the Hammer — Bobby Peterson Quintet
Mama Talk To Your Daughter — JB Lenoir
A Mother’s Love — Earl King
Mama He Treats Your Daughter Mean — Ruth Brown
Let Old Mother Nature Have Her Way — Carl Smith
Mother Earth — Memphis Slim
Mother in Law — Ernie K Doe
Mother In Law Blues — Little Junior Parker
Mama Tried — Merle Haggard
Gonna Tell Your Mother — Jimmy McCracklin
Have You Seen Your Mother, Baby Standing in the Shadows — Rolling Stones
Mother Fuyer — Dirty Red
Mama Said Knock You Out — LL Cool J


Paul over Isis en Mozambique.

Geen opmerkingen: