Dylan kort #707 - aanvullingen

Vergeet niet naar het bericht hieronder te kijken, mogelijk kun jij helpen.
In het stuk World gone wrong heb ik een stomme fout gemaakt. Die fout heb ik inmiddels gecorrigeerd (met dank aan Rob!)
Een stukje over de Franse EP Blowin' in the wind op Mijn kleine Louvre, een schitterende EP. Volgens Searching for a gem kwam deze EP uit in juni 1964, volgens de schrijver van het stuk aan het eind van de zomer van 1963 (of lees ik verkeerd?). Ik weet niet wie gelijk heeft. Het is de eerste EP van Dylan die in Frankrijk werd uitgebracht.
Een pop quiz, voor de liefhebber.
Gijsbert Kamer o.a. over de nieuwe Uncut.

3 opmerkingen:

Cas zei

De releasedatums van Franse EPs, staan die niet correct in het Franse boek Hypnotist Collectors?

tom zei

@Rob,

Hypnotist collectors geeft juni 1964 als releasedatum.
Echter, Hypnotist collectors bevat - zo heb ik in de afgeloepn maanden ontdekt - wel enkele fouten (releasedata Nederlandse singles).

Omdat zowel SFAG als Hypnotist collectors juni 1964 geeft als releasedatum, houd ik het voorlopig daar maar op.

Tom

Joski zei

Sorry, de tekst werd aangepast.
Ik was even verstrooid zeker.

Teveel naar de Witmatk Demos geluisterd !!!!

Dank in elk geval voor de reacties