Neefje Tom

Allereerst dank aan Alja voor haar reactie bij Dylan kort #634! Het bericht kwam dus uit Trouw.
Ik wil nog even terug komen op de radio-uitzending waarin Alja Spaan te horen was, afgelopen zondag [de uitzending is via de website van RTV Alkmaar terug te luisteren]. Ik heb een stuk geluisterd & het geluid is inderdaad, zoals Alja eerder meldde, schandalig slecht. Daarnaast is de presentatrice van het programma een irritante giebel die Alja eigenlijk niet tot nauwelijks de gelegenheid geeft om haar verhaal te doen of vragen te beantwoorden. Ondanks dat hoor ik, vóór I'm not there gedraaid wordt - is dit ooit eerder op de Nederlandse radio gedraaid? Geweldig dat het nu eens de ether in geslingerd wordt - Alja zeggen: Er zijn een paar Dylanliefhebbers die vanavond luisteren. Onder andere neefje Tom natuurlijk. Neefje Tom. [De presentatrice kan haar klep niet dicht houden en vraag giechelend Neefje Tom? Met trots kan ik zeggen dat ik neefje Tom ben. Met trots kan ik zeggen dat ik het gehoord heb & dat ik blij ben dat Alja het wederom flikt om Dylan op de Nederlandse radio te draaien.] En Alja draait I'm no there & nog veel meer Dylan, om al die Dylanliefhebbers een plezier te doen, om haar zelf een plezier te doen & ik denk 'goed zo'.
En iedere Dylanliefhebber zou er verstandig aan doen Alja's log in de gaten te houden (zie de kolom om aan de rechter kant).

Geen opmerkingen: