Dylan kort #627

Bono, Bob Dylan en Van Morrison op Disklogic.
In Dylan kort #626 vroeg ik om links naar aankondigingen van Dylanevenementen, hierbij twee van Frtis: een & twee. [Als ik me niet vergis heb ik beide links al eens eerder hier geplaatst, maar beter twee keer dan helemaal niet]
De verborgen schoonheid: hier en hier.
In Dylan kort #624 schreef ik over de bobdylan.com & de vele fouten in de gegevens zoals op deze site gegevens over de data waarop songs voor het eerst werden gespeeld. Denk maar aan de tracklist zoals gegeven voor 19 mei 1966... Inmiddels is er werk verzet, achter All along the watchtower staat nu de datum 3 januari 1974 als eerste live-uitvoering en achter Gotta serve somebody staat 1 november 1979. Het lijkt erop dat het wel wat gaat worden met bobdylan.com & dat is goed. De nieuwe informatie - indien accuraat - is een goede aanvulling op wat bobdylan.com al had te bieden.

Geen opmerkingen: