Dylan kort #623

Allereerst dank aan Joop voor zijn reactie bij Dylan kort #622, mooi album! En dank aan Peter voor zijn bijdrage 1978! Reacties & bijdragen blijven altijd welkom, ze kunnen deze blog alleen maar verrijken.
"We leven in een politieke wereld". Bob Dylan en de communistische partij op de website van de LSP.
The Hurricane op Eric's Movie Blog.
4th time around op Boogie Woogie Flu.

Een correctie op het stuk 1978, via de e-mail ontvangen van Peter:

Ik realiseerde me ineens dat ik een stomme fout gemaakt heb in mijn stukje. One more cup of coffee en Oh Sister komen natuurlijk van het album "Desire". Laaststgenoemde song is overigens een van mijn favorieten van "Budokan". Ik ben niet altijd weg van de achtergrondzangeressen, maar hier toch wel en ook de percussie maakt dit nummer tot iets bijzonders.

groeten,
Peter

Geen opmerkingen: