Dylan kort #622

In Dylan kort #621 vroeg ik lezers van de blog een dialoog te schrijven bij een foto, wat ik nog niet had vermeld, is dat de man links op de foto Michael Bloomfield is, en de man in het midden Ramblin' Jack Elliott. De eerste dialoog - geschreven zonder de namen van de twee mannen links van Dylan te weten - ontving ik gisteravond & staat hieronder.
Twitter: eerst de keutel neerleggen (zie hier) en 'm dan weer intrekken (zie hier).
Vannacht is de film The Hurricane te zien op SBS6.
Vandaag 39 jaar geleden kwam George Jackson de Nederlandse top 40 binnen op nummer 20.
De naam Dylan kort is weer goed gekozen, weinig nieuws op het net over Dylan. Gisteravond eerst enkele malen My wife's home town gedraaid, daarna Together through life van begin tot eind, en tot slot het eerste album van The Traveling wilburys. En wat draai jij?

1 opmerking:

Joop1956 zei

Beste Tom,
Ik luister nu naar Dylan,s breekbare stem op de LP Good as i been to you.
Zo zou ik Dylan nog wel een keer zien willen spelen.