e-mail

Hallo Tom,

Het boek Bob Dylan in de studio is besteld bij de boekhandel in mijn dorpje, met een beetje mazzel komt hij van de week nog binnen.
Ik zal hem nog niet direct lezen omdat ik midden in de “A Freewheelin’ time“ van Suze Rotolo zit, een prachtig geschreven boek die je een hele andere kijk geeft op het leven van Dylan dan de meeste andere biografieën doen, als we het dan hebben over zijn eerste jaren in New York.
Ik had altijd gedacht dat Dylan en Suze een leuk en romantisch leven hadden, maar door het lezen van Suze’s boek ben ik er even een anders tegen aan gaan kijken, maar ja het heeft wel allemaal verdomd prachtige muziek opgeleverd.
Voor de rest is het uit kijken maar het werk van de meester zelf, hopelijk hoeven we niet al te lang te wachten.

Vriendelijke Groet,
Yvon

Geen opmerkingen: