Dylan kort #1295

Poster: platenbeurs in Sint-Truiden, zie hier. [met dank aan Dirk]
Heaven's Door whiskey is binnenkort ook in Nederland te koop, zie hier. [met dank aan Hilda]
Neil Tennant van Pet Shop Boys in de Volkskrant van 12 februari: "Een plaat over ouder worden en hoe daarmee om te gaan zal ik daardoor niet zo snel kunnen maken. Leonard Cohen kon dat, Bob Dylan is steeds lager gaan zingen. Mij lukt dat niet. Dus blijf ik maar zingen alsof we nog wekelijks in een nachtclub dansen." Zie hier. [met dank aan Hans]
Bert Wagendorp heeft het in de Volkskrant van 12 februari over een Never Ending Tour. De bewuste column gaat niet over Bob Dylans rusteloze reis rond de wereld, maar over Theo Hiddema en Thierry Baudet. Zonder Bob Dylan had een zin als "Theo Hiddema en Thierry Baudet, want die zijn het, bezochten Dordrecht in het kader van hun Never Ending Tour door Nederland, die in maart 2021 moet leiden tot een klinkende verkiezingszege." niet geschreven kunnen worden. [met dank aan Hans]
VPRO Gids nr. 7, de puzzel: Horizontaal 36. '___ a-Gonna Fall' zong Patti Smith bij Dylans Nobelprijs-uitreiking (1+4+5). De goede antwoorden graag in de reacties. [met dank aan Hans]
Masked and Anonymous wordt in maart op blu-ray uitgebracht, zo meldde Expecting Rain gisteren. Het gaat om een Amerikaanse release, zie hier. Ik vroeg me af of er ook een Europese release gaat komen en dus zocht ik op de site van Amazon Duitsland naar Masked And Anonymous. Een Duitse blu-ray versie van de film, zo ontdekte ik, is al in 2014 verschenen. Zie hier.

Geen opmerkingen: