BDinNL 2.0 - oproep

Voor het kunnen schrijven van het boek Bob Dylan in Nederland ben ik op zoek naar bezoekers van Bob Dylans concerten op 19 september 1987 in Rotterdam en 10 juni 1989 in Den Haag. Ik ben op zoek naar persoonlijke herinneringen aan deze concerten. Naar verhalen over deze concerten. De feiten en wetenswaardigheden die niet in de recensies van deze concerten in kranten en tijdschriften terecht kwamen.
Ben je bij een of beide concerten geweest, dan zou je mij een plezier doen door je verhaal - kort, lang, maakt niet uit -  in een e-mail bericht te zetten en dit te sturen naar twillems87[at]gmail.com
Mocht je tijdens een van deze concerten foto's hebben gemaakt, dan doe je mij een groot plezier door deze naar mij te sturen.

Bij voorbaat dank!

Tom Willems

PS: de pagina BDinNL 2.0 bevat een nieuw bericht, zie hier.

Geen opmerkingen: