Setlist 14 oktober & Luisteren naar Funner

Things Have Changed / It Ain’t Me, Babe / Highway 61 Revisited / Why Try To Change Me Now / Summer Days / Melancholy Mood / Tryin’ To Get To Heaven / Honest With Me / Where Is The One / Pay In Blood / September Of My Years / Tangled Up In Blue / Early Roman Kings / Soon After Midnight / Desolation Row / Thunder On The Mountain / Autumn Leaves / Long And Wasted Years // [encores] // Blowin’ In The Wind / Ballad Of A Thin Man

Luisteren naar Funner
Zondagochtend, ik luister op mijn telefoon naar een matige opname van Bob Dylans concert in Funner van twee dagen geleden. Dit is ver verwijderd van de manier waarop ik bij voorkeur naar muziek luister, maar de omstandigheden zijn nu eenmaal zoals ze zijn.
Het zijn niet de ‘Sinatra-songs’ “Where Is The One” of “September Of My Years” die indruk op mij maken, maar de nieuwe, staccato versies van “Tangled Up In Blue” en “Tryin’ To Get To Heaven”, en de rockabilly-achtige versies van “Honest With Me” en “Thunder On The Mountain”.
Daarboven steekt nog een song uit: de door viool gedreven versie van “Summer Days”. Ondanks het werkelijk belabberde geluid waar ik het mee moet doen vanochtend, krijg ik kippenvel bij het horen van “Summer Days”.

Geen opmerkingen: