Dylan kort #1261

"The Groom's Still Waiting At The Altar", opgenomen in San Francisco op 13 december 1980, van Trouble No More is te beluisteren op de website van Guitar World, zie hier.
Tip van Gerbrand: PlatoMania biedt de luxe editie van Trouble No More wel voor een zéér aantrekkelijke prijs aan: €84,99. Zie hier. [met dank aan Gerbrand]
Rolling Stone Duitsland (november) heeft Bob Dylan op de cover. Bij aanschaf van dit tijdschrift krijg je de cd Deep Dylan. Deze cd bevat tien tracks afkomstig van verschillende delen van The Bootleg Series:
01. Dink's Song
02. Ballad For A Friend
03. Tell Me Momma
04. She's Your Lover Now
05. All You Have To Do Is Dream
06. Sign On The Window
07. One More Cup Of Coffee
08. Blind Willie McTell
09. Red River Shore
10. Caribbean Wind
Meer informatie over deze Rolling Stone staat hier.
Maxazine over de Nederlandse vertaling van Tarantula, zie hier.
Spoorloos: uitzending van afgelopen maandag bevat een fragment van een cover van "Like A Rolling Stone" (rond 32 minuten), zie hier. [met dank aan Alja]
Setlist 24/10: Things Have Changed / It Ain't Me, Babe / Highway 61 Revisited / Why Try To Change Me Now / Summer Days / Melancholy Mood / Honest With Me / Tryin' To Get To Heaven / Once Upon A Time / Pay In Blood / September Of My Years / Tangled Up In Blue / Early Roman Kings / Soon After Midnight / Desolation Row / Thunder On The Mountain / Autumn Leaves / Long And Wasted Years // [encores] // Blowin' In The Wind / Ballad Of A Thin Man
Setlist 25/10: Things Have Changed / It Ain't Me, Babe / Highway 61 Revisited / Why Try To Change Me Now / Summer Days / Melancholy Mood / Honest With Me / Tryin' To Get To Heaven / Once Upon A Time/ Pay In Blood / Tangled Up In Blue / September Of My Years / Early Roman Kings / Soon After Midnight / Desolation Row / Thunder On The Mountain / Autumn Leaves / Ballad Of A Thin Man // [encores] // Blowin' In The Wind / That Lucky Old Sun

Geen opmerkingen: