Dylan kort #1118

Dit is het vijfde bericht vandaag op deze blog. Vergeet niet de vier berichten hieronder te bekijken.

Coverfoto Highway 61 Revisited: Onlangs plaatste ik hier een link naar de website van Rolling Stone waar een filmpje over de coverfoto van Blonde On Blonde te zien is. Een week of twee geleden is op dezelfde website een soortgelijk filmpje over de coverfoto van Highway 61 Revisited verschenen. Dat filmpje is toen aan mijn aandacht ontsnapt, nu alsnog een link, zie hier. [met dank aan Cas]
De Volkskrant van vandaag heeft twee korte stukjes over Dylan, zie de afbeeldingen bij dit bericht. [met dank aan Herman en Arie]
De Stentor van vandaag heeft een stuk van een halve pagina over Bob Dylan en de aanstaande concerten in Nederland. [met dank aan Arie en Ria]
Nashville Skyline: Een sample-tape - zoals die ooit op ebay stond - op YouTube, zie hier. [met dank aan Dirk]
Uncut: Ik heb de nieuwe Uncut nog niet gezien, maar ik heb begrepen dat in die Uncut flink wat aandacht is voor Bob Dylan en The Cutting Edge.
Setlist 27 oktober: Things Have Changed / She Belongs To Me / Beyond Here Lies Nothin’ / What’ll I Do / Duquesne Whistle / Melancholy Mood / Pay In Blood / I’m A Fool To Want You / Tangled Up In Blue // [intermission] // High Water (For Charley Patton) / Why Try To Change Me Now / Early Roman Kings / The Night We Called It A Day / Spirit On The Water / Scarlet Town / All Or Nothing At All / Long And Wasted Years / Autumn Leaves // [encores] // Blowin’ In The Wind / Love Sick
Setlist 28 oktober: Things Have Changed / She Belongs To Me / Beyond Here Lies Nothin’ / What’ll I Do / Duquesne Whistle / Melancholy Mood / Pay In Blood / I’m A Fool To Want You / Tangled Up In Blue // [intermission] // High Water (For Charley Patton) / Why Try To Change Me Now / Early Roman Kings / The Night We Called It A Day / Spirit On The Water / Scarlet Town / All Or Nothing At All / Long And Wasted Years / Autumn Leaves // [encores] // Blowin’ In The Wind / Love Sick
Rouen: Het concert van 3 november in Rouen, Frankrijk gaat niet door.




In de komende tijd zullen er vele tijdschriften en kranten verschijnen met artikelen over Bob Dylan. Tips en scans zijn meer dan welkom. Ook recensies van bezochte Dylan-concerten ontvang ik graag.

Geen opmerkingen: