Dylan kort #717

Allereerst dank voor de vele reacties op het stuk hieronder n.a.v. de uitzending van de Wereld draait door van gisteravond. Dank gaat uit naar Dolf (3x), Jasper (2x), Peter, Tommy (2x), "God is in de stilte", R.L. Schuurman en al diegene die via de e-mail gereageerd hebben. Soms voel ik mij een roepende in de woestijn, vandaag niet. Dank daarvoor!
Gisteravond was ik strontchagrijnig na de uitzending van DWDD, dat veranderde in opgetogenheid toen ik de recensie - geschreven door Ton de Kruyff - van de Bob Dylan aantekeningen las, hier. Dankjewel Ton!
Een tijdje geleden schreef ik hier dat op Dylans verjaardag een aantal afleveringen van VPRO's Bob Dylan story - radiouitzendingen uit 1970 - online gezet zouden worden.
Inmiddels staan 11 van de 20 afleveringen online, zie hier.
Op 24 mei is er een Dylan tribute in Middelburg, zie hier.

2 opmerkingen:

Ton de Kruyff zei

T blogje is aangepast, ik was zo met woorden aan het schuiven dat ik een beetje de weg kwijt was.

tom zei

Hallo Ton,

Dank voor het aanpassen. Ik heb mijn bericht uiteraard ook even aangepast.

Tom