Dylan kort #1286

Setlist 26 maart, Madrid: Things Have Changed / It Ain't Me, Babe / Highway 61 Revisted / Simple Twist Of Fate / Summer Days / September Of My Years / Honest With Me / Tryin' To Get To Heaven / Once Upon A Time / Pay In Blood / Tangled Up In Blue / Soon After Midnight / Early Roman Kings / Desolation Row / Spirit On The Water / Thunder On The Mountain / Full Moon And Empty Arms / Love Sick // [encores] Blowin' In The Wind / Ballad Of A Thin Man
Tijdens het eerste concert van 2018 speelde Dylan één cover. tijdens het tweede concert twee covers en gisteravond, tijdens het derde concert drie covers. Schuilt hier een logica achter? Speelt Dylan bij het volgende concert vier covers?
De Wereld Draait Door: De uitzending van vanavond draaide rond het nummer "The Times They Are A-Changin'" van Dylan, zo heb ik begrepen. (Ik heb de uitzending nog niet gezien, ik was druk met corresponderen over de VW bus van Allen Ginsberg...) Zie ook hier. (Facebook)
Vaarwel Nederland: De uitzending bevat een cover van "It Ain't Me, Babe" (vanaf 44:10). [met dank aan Hilda]

1 opmerking:

Frans zei

Ik hoop het niet, want dan speelt hij bij het laatste concert in Verona alleen nog maar covers! 😉 De set ziet er op dit moment in ieder geval veelbelovend uit. Ballad of a Thin Man is een van mijn favoriete nummers en die heb ik nog nooit live gehoord.