Dylan kort #1024

Dylan tribute: Tim Knol & Friends brengen op 13 augustus een tribute aan Dylan in het Concertgebouw. Ik heb hier al eerder aandacht aan geschonken. Nieuw is het artikel uit Parool van 13 juni (zie hieronder), met dank aan Theo.
Me, Myself & Irene, een film met Jim Carrey, heb ik vele jaren geleden gezien. Wat ik vergeten was is dat deze film een flard van een coverversie van 'Blowin' in the wind' bevat. De film toch nog maar eens bekijken? Met dank aan Alja.
Covers: De onlangs uitgekomen cd Elvis sings... bevat zijn versies van Dylans 'Don't think twice, it's all right' en 'Tomorrow is a long time'.
Europese tournee: Aanstaande maandag is het eerste concert van de tournee door Europa. Dat eerste concert is in Cork, Ierland. Op Facebook las ik dat Dylan inmiddels in Ierland aangekomen is. Zittend in Nederland, thuis achter de computer is dat geen schokkend nieuws, maar staand op het vliegveld waar Dylan net geland is, lijkt dat nieuws ineens van een groter belang.



Geen opmerkingen: